fields of gold

Återigen en lugn helg, känns inte riktigt som att det är läge för något annat just nu. Gårdagen bestod av fika och stadspromenad med fina Elin som jag träffar alldeles för sällan. Sedan åkte jag hem och somnade i min säng i två timmar. Vaknade med ett ryck klockan kvart i sju och sprang iväg till mamma för middag, lördagsmys och lite melodifestival. Fick sova över och låna mammas säng och när jag vaknade var frukosten redan framdukad på bordet, yoghurt med hemmagjord müsli, té samt hembakat bröd med ost och paprika. Känns nästan som att åka på hälsohem.

Idag har jag mest drivit omkring och gjort ingenting alls, haft lite smått söndagsångest eftersom det är jobb hela nästa vecka men alla andra får vara lediga och ha sportlov.. Har även varit på hockey och det blev en glädjematch. Sushi till middag, det var länge sedan det, och där känns det nog som att jag kan sätta punkt för denna helg.

Snart blir det sova tidigt, vaknade med halsont så vill inte träna och bli sjuk ikväll. Blir lite té och spikmatta som vanligt istället.

Kommentarer
Postat av: J

Meh, at du sushi utan mig :(

2012-02-27 @ 17:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0