lättnad

Nu känns det på många sätt som att det värsta är avklarat. Har återigen jobbat i dryga tio timmar, andra gången den här veckan, och nu är föräldramötet äntligen avklarat! Som jag har oroat mig, över ingenting alls egentligen för jag pratade i knappa fem minuter, men orolig var jag ändå. Efteråt gick vi ut och åt middag på Santorini, jag, Mia och Anette. Myskväll.

Sitter nu i soffan och ska ta tag i den där fördelar och nackdelar listan, det går väl sådär men känns verkligen som att det kommer bli lättare i hjärtat när den är färdig. Som lugnet efter stormen ungefär.

Har en kladdkaka i ugnen gjord på endast fullkornsmjöl, får se hur den blir annars kanske det blir till att gå en liten prommis ner till affären, skulle inte tacka nej till lite friskluft då det varit ovanligt dåligt om den varan idag.

Orkar inte tänka mycket mer, orkar inte skriva mycket mer. Ska se till att ta tag i allt sånt där jag tycker om en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0