lugn och fin

Frukost nummer ett blev resterna av mitt godis från igår, ångrar dock att jag åt upp det nu för jag blev alldeles för mätt då och är supersugen nu istället. Men que sera sera, som det heter och det går ju inte att göra ogjort nu. Frukost nummer två blev mycket god och mysig. Jag bjöd mamma på Afternoon tea på Esters café och vi drack té, kaffe och åt scones med alla möjliga pålägg i ett flertal timmar.

Sedan hann vi in till stan en snabbis och eftersom jag i veckan konstaterade att det var nästan två månader sen sist jag unnade mig något så köpte jag ett par nya strumpebyxor (går alltid åt) och en halsduk för, hör och häpna, 38 kronor - nedsatt från 250 :- ! Vilket kap, kände jag och betalade glatt. Blev även en liten alla hjärtans dag present som ska fixas på måndag med hem i påsen. Sen kom Cillan in till stan och gav oss en perfekt ursäkt till att fika två gånger på samma dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0