snart helg i alla fall

Kall, trött, hungrig och omotiverad. Det är precis så jag känner mig just nu. Jag vet inte om det är för att jag gör för mycket på dagarna som luften alltid går ur mig i samma sekund jag kommer hem och sätter mig ner eller om det beror på något annat.

Och så fick jag rådet att inte tänka på vad saker och ting beror av så jag ska väl försöka låta bli det.

Och göra något åt själva problemet istället.

Har tagit på mig en filt, tröttheten och hungern kan och orkar jag inte riktigt ta tag i just nu och motivationen jobbar jag på. Har dragit i gång med mitt gamla sommarprojekt sedan typ 2009 eller 2010 och försöker nu ladda lite för att orka med det hela. Det är som med så mycket annat, så fort jag sätter igång vet jag att jag tycker det är kul och tiden bara springer iväg, men jag har så svårt med själva uppstarten.

Nog tjatat. Nu sätter jag igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0