tänker inte

Känns lite sorgligt att jag sitter här ensam hemma med min godisskål och ett glas mjölk när klockan är halv tio en fredagskväll.. Inte vet jag varför men jag kände mig lite som en 40årig änka eller något liknande.. Har i alla fall haft en jobbig dag på jobbet idag men som sedan rundades av med lite trevligt sällskap och ett biobesök i Sickla under kvällen. Är nyligen hemkommen och så mätt efter popcorn och cola att jag inte orkar äta någonting av mitt godis.

Imorgon blir det frukost/lunch med mamma inne i staden. Ska försöka låta bli att tänka tills dess.

Kommentarer
Postat av: J

Ah skicka lite godis, popcorn o mjolk till mig! Och ofta du borjat hanga i Sickla nu ocksa :p

2012-02-11 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0