There are no feelings in space

Känns väldigt tomt och tyst på den här fronten - anledning oklar. I torsdags sjukanmälde jag mig i alla fall från jobbet för första gången sedan jag började den 17 oktober. Jag kom hem vid strax efter ett, stekte pannkakor och somnade framför Skönheten & Odjuret. Låg i soffan till klockan tio, flyttade till sängen, sov dåligt, gick upp vid halv fyra för att värma mig i duschen, somnade om efter en timme och sov till klockan elva fredag morgon. Gick ner till soffan igen, orkade inte starta någon film då låg mest och tittade på snön utanför fönstret när jag inte sov.

Händelserikt liv jag har som alltid. Idag mår jag lite bättre och funderar på att ta en kort promenad då jag inte ens stuckit näsan utanför dörren på två dygn och lillasyster har ockuperat vardagsrummet så att jag inte har någonstans att ligga och tycka synd om mig själv på.

Promenad får det nog bli, sen kanske jag borde försöka få i mig någon riktig mat för första gången sedan onsdagens lunch, har hört att det ska vara bra för kroppen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0