tjillevippen

Trots att jag i fredags trodde att jag omöjligt skulle vara tillräckligt frisk för att kunna jobba på måndag verkar det nu ha skett ett mirakel. Jag har inte sovit på dagtid på två hela dagar (att sova tolv timmar per natt räknas inte) och idag har jag till och med träffat andra människor än de som bor i samma hus som jag. Att jag ser förjävlig ut, ungefär som att jag inte har sovit på en vecka trots att jag inte gjort annat än att just sova, behöver ju inte nämnas. Har under kvällen fixat med sagor som ska in på Ipoden för att jag förhoppningsvis ska kunna koppla in den i stereon på jobbet imorgon och ha lite sagostund. Har även ökat dosen sömnpiller från två till fyra tabletter och druckit en kopp sömnté och hoppas därmed att få sova HELA natten och vakna upp imorgon klockan åtta pigg som en lärka. Jag hoppas även att jag ska slippa se ut som ett levande lik med mörka ringar under ögonen och att jag på grund av det ska behöva sminka mig för första gången på tre veckor..

Menmen, nog om det. Är glad över att jag är någorlunda frisk i alla fall. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0