another lifetime

Vad hände igår liksom? Antar att vissa frågor får förbli obesvarade och vissa mysterium får vara olösta. Jag lyckades i alla fall somna och sova HELA natten, var till och med utvilad när jag vaknade imorse. Idag har jag varit på mitt första APT och det var ju lite kul på en del sätt. Imorgon blir det öppning igen, vilket även innebär att väckarklockan står på 05.30 och att jag därför ska börja knapra mina piller, dricka mitt te och sedan gå och lägga mig nu.

Ibland går dagarna bara upp och ned från morgon till kväll och idag har mest varit en uppåtdag. Jag försöker förtvivlat avgöra vad det är som påverkar alla de här upp- och nedgångarna men jag får som oftast ingen ordning på någonting. Det blir mest stor sannolikhet ett natt full av grubblerier men jag hoppas på motsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0