Bara inte du

Ler- och vattenpölarna som barnen med stort nöje badade i idag hade med knapp förvarning frysit till livsfarliga isfläckar på vägen när jag skulle gå till kvällens träning. Det var en lite annorlunda träning, hela laget hade blivit erbjudna ett testpass på Itrim i Svedmyra och vi körde ungefär femtio minuters cirkelträning och sedan lite stretching. När vi skulle gå blev vi erbjudna en veckas gratis prova på-träning så nu ska jag utnyttja lite gratisträning i en vecka istället för att utnyttja det gymkort jag betalat tvåtusen kronor för och använt typ tre gånger.

Tänkte tillbringa ännu en kväll ensam hemma med att göra lite träningsscheman för våren, i excel så att jag får lite distraktion och därefter ska jag försjunka i min senaste bok och inbilla mig att jag är kär i en person jag aldrig någonsin mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0