crazy things happen but life goes on

Efter den där halvt kaosartade arbetsdagen igår och en allmänt slitig vecka sa uppenbarligen mitt undermedvetna ifrån igår kväll och jag glömde ställa väckarklockan. Det hela resulterade i att min kollega ringde trettio minuter efter att jag hade börjat och jag måste erkänna att hon väckte mig. Rusade till och fick en del retsamma, men mest snälla, kommentarer och lyckades för en gång skull ta mig igenom arbetsdagen utan att vara så trött att huvudet snurrade i 80 km/h.

Efter jobbet blev det en promenad hela vägen in till stan för att äta middag med Jennifer (som drar till Ghana och värmen på söndag, den jäveln) och Kimmen. Vi hängde ett par timmar och hann med vår gamla vardagliga tradition att sitta i en busshållplats innan det blev dags att bege sig hemåt igen. Tanken var att jag skulle köpa busskort idag men då jag glömt själva kortet hemma snålade jag lite och därför blev det promenad hela vägen hem också. Om jag nu räknat rätt så betyder det att jag promenerat lite drygt två mil idag.

Två komma två till och med.

Det känns bra och benen är lagom möra efter de promenaderna samt gårdagens cirkelträning. Jag kommer nog sova gott inatt igen och imorgon blir det nio timmars jobb och sedan direkt till ICA med Gustav och Nico för att handla inför kvällens trerätters middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0