och så var det en ny vecka igen

Jag vet inte om jag är oerhört uselt tränad för tillfället eller om det beror på dåligt matintag eller något annat för de senaste gångerna jag tränat har jag halvt dött. Nu idag har det gått ungefär en timme sedan jag tränade klart och jag mår fortfarande illa och skakar i hela kroppen. Har en halv misstanke om att idag i alla fall beror på maten då den i princip bestått av chokladmuffins, knäckebröd och kokta potatiskuber...

Är på jordens sämsta humör på grund av en viss person och vet inte vad allt betyder som vanligt. Vill bara lacka sönder på personen men tror inte det är en så jättesmart idé.. Imorgon börjar jag jobba 06.15, ska öppna själv för första gången och har oroat mig för det i tre veckor nu. Dock börjar oron gå över och det känns helt okej nu, bortsett från de faktum att klockan ska ställas på 05.30 och jag knappt kom upp imorse då jag började en timme senare..

Hockey nu i alla fall och sedan sova. Behöver min vila så jag pallar träna tisdag och onsdag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0