Terapi

Tydligen finns det fler som kan leks terapeuter åt mig än endast min terapeut och i helgen fick jag analysen "du stressar för mycket, du vill att det som ska hända ska ha hänt redan igår". Jag vet inte riktigt om det stämmer men antagligen gör det det. Jag vill att det jag önskar ska hända med en gång för när jag väl insett vad jag vill ha och har bestämt mig för något så avskyr jag att gå runt och vänta på det. Även fast folk säger att den som väntar på något gott aldrig väntar för länge så avskyr jag att bara gå runt och vänta på att något ska hända när jag egentligen redan är där i tanken.

Svammligt som vanligt och jag vet knappt om jag hänger med själv men det är så allt känns nu. Som en evig väntan i en uppochnedvänd värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0