Tre dagar har passerat

De första tre dagarna av nya året har passerat och två av dem har varit jäkligt underbart bra. Idag har å andra sidan varit otroligt mycket mindre bra och ångest inför att jag återigen börjar jobba imorgon igen. Förstår mig inte på den ångesten eftersom jag tycker om mitt jobb och antar därför att känslan grundar sig i något annat obegripligt vilket leder till den slutsatsen att jag kanske behöver de där jäkla samtalen ändå som jag inte vill ha och inte kommer veta hur jag ska hantera. Allt jag vill är bara att kunna sova normalt om nätterna utan timtals och evigt stirrande upp i det mörka taket där endast ljusreflektioner från gatulyktorna är det enda som finns att iaktta.

Fuck. Jag vet att jag griper efter halmstrån men hoppas att fredag ska ge mig något bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0