blueberrymoon

Just nu är allt så bra igen. Allting i hela världen verkar gå åt rätt håll och det känns så bra, så tryggt. Förra veckan lyckades jag komma igång med alla de där vanorna jag försökt med sedan i höstas någon gång. Livet rullar på och jag klarar av att gå upp i tid på mornarna, äta nyttigt, träna, låta bli alla dåliga vanor och ersätta dem med nya, mycket bättre saker. Har hamnat i en sådan där nyttighetsperiod men jag känner att det är bra just nu, det är vad jag behöver. 
 
På jobbet händer inte så mycket alls eftersom all personal och framförallt alla barn är på semester. Imorgon ska jag dock gå till ett annat ställe eftersom de behöver lite extrapersonal men det blir nog bara kul, ska antagligen jobba med småttingar då! På torsdag och fredag vet jag inte var jag hamnar men det märker jag väl så småningom, på fredagkväll bär det i alla fall iväg till Sandhamn för att spendera helgen med ett tjejgäng för lite sommarmys, födelsedagsfirande och festande!
 
Det var det livet det och nu ska jag provsmaka mitt blåbärsté som jag köpte idag. Har aldrig luktat på något godare té i hela mitt liv så har skyhöga förhoppningar gällande smaken nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0