I am the wind beneath my wings

Idag har, tvärtemot gårdagen, varit en sådan otrolig lyckodag. Hela dagen har jag strålat lika starkt som solen och det har varit omöjligt att vara något annat än glad och genomlycklig. Vaknade och var pigg för en gång skull med solen skinande genom fönstret. Kom upp i tid och kände mig alldeles lätt. Har varit fulklädd men har ändå känt mig fin och vi har haft en underbar dag på jobbet med sol, lekparker, picknick i gräset och städning inför sommaren och semestern. Nu har jag bara fyra dagars jobb kvar innan jag får gå på min efterlängtade semester, första sedan i oktober.

Kvällen ska spenderas in solen på balkongen och sedan framför fotbollsmatchen som får gå precis hur den vill, för jag har både korsord och bra läsning som alternativ. Har även varit och storhandlat inför helgen och det blev bara nyttigheter och godsaker. Om det bara fortsätter så här kan jag inte känna mig annat än fri som en fågel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0