It's too late

Är stressad till tusen nu igen och vet inte riktigt vad det beror på. Eller egentligen vet jag ju men det känns inte som att det är saker jag borde bli stressad över. Jag kan helt enkelt inte hjälpa att jag avskyr att ha alla dagar planerade med saker och att jag inte är en sådan person som gillar att alltid ha hundra bollar i luften. Jag fungerar inte när jag inte får ha mina hemmakvällar för mig själv då och då. Jag är nog en ensamvarg enda in i den innersta punkten i kroppen och det är en sådan sak jag inte kan ändra på. I det här fallet är det inte mig själv jag behöver eller känner att jag borde förändra, just nu är det min egen tillvaro, mina intressen och alla andras krav på mig som jag måste se över och prioritera bort. Jag fungerar verkligen inte annars. Och jag måste ju fungera, annars blir allt galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0