Just idag är jag...

Just idag måste jag säga att jag känner mig precis som jag ser ut och att jag inte alls mår som jag förtjänar. Jag tycker att jag, efter gårdagens sex timmars föreläsningar, en timmes fotbollsträning och nästan två timmars promenad borde ha somnat den sekunden jag la huvudet på kudden. Vilket var klockan tio över nio.

Istället kunde jag inte somna och stirrade i taket till cirka halv elvatiden. Därefter avlöste mardrömmarna varandra fram till halv åtta imorse då en geting bestämde sig för att väcka mig genom att surra i mina öron, krypa på mitt huvud och därmed tvinga mig att bokstavligen flyga ut ur rummet och stänga dörren.

Fobier och rädslor är inge vidare bra för min psykiska hälsa och idag har jag en lång dag framför mig, åtta timmars jobb samt vårruset och en fotbollsträning och jag tror att kaffeshots dagen igenom är den enda lösningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0