One door swinging open

Har varit med mamma idag och köpt nya skor. Två par sandaler/tofflor att ha på jobbet, sådana där svindyra historier med bra sulor och stöd för allt vad det nu kan tänkas vara. Fick även med mig ett par sulor till conversen samt ett fotbehandlingskit hem. Det hela gick på lite drygt ett och två men om jag blir av med alla mina problem och slipper ha ont o både fötter och ben så är det helt klart värt pengarna. Har haft ont så länge nu att jag inte längre minns hur det känns att inte ha ont.

Spenderade eftermiddagen och kvällen tillsammans med fina Frida. Vi grillade med familjen och åt smälta bilar och glass till efterrätt. Promenerade och pratade om allt som vanligt. Imorgon är det match och sen umgås med Sara. jag älskar helger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0