I'll find my way, my place, in life

I måndags var ja frånvarande, hela dagen gick åt att stirra långt ut i fjärran och tappa bort mig i alla tankar. Kvällen innebar ett avslut och jag tror att jag faktiskt kan lägga allt bakom mig nu.

Bortsett från det har jag haft några riktigt bra dagar, dels med fin vän som färgat mitt hår, som jag druckit chai i kylan med och som jag bokat tatueringstid tillsammans med. Har även haft fint sällskap hemma på kvällarna, och det har varit sällskap utan att jag känt mig instängd. Har sett på filmer och ätit chips med dip och god mat. Nu ikväll väntar twilight på tv och en enorm dinosauriekopp med blåbärsté. Ibland är det bra fint överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0