Fina septemberdag

Idag har varit en fantastiskt fin dag. Jag vaknade med sådan huvudvärk så jag trodde att någon hade slagit mig med ett järnrör i pannan men jag tog en Alvedon och kokade lite kaffe och Sara var snäll och sprang ner till affären för att köpa mjölk. Och se, det kanske kan vara bra med en sugig start på dagen för då kan den ju bara bli bättre!

Solen tittade fram och vi låg på balkongen, solade, lyssnade på musik och pratade, pratade, pratade. Sen ville vi ta vara på solen och det fina höstvädret, och dessutom ville vi ha lite träning eftersom matchen idag inte blev av, så vi tog på träningskläderna och gick ut på en promenad. Vi hamnade på Lilla Essingen och då började det spöregna typ isbitar över oss. Hoppade på en buss och åkte till Stora Essingen för att äta middag och hälsa på Saras pappa med familj. Där blev vi bjudna på kaffe och jag känner i skrivande stund att det låter som att vi är värsta nykära paret, herregud.

Vi hade inga busskort med oss eftersom tanken inte var att hamna typ en och en halv mil hemifrån men vi tog tvärbanan tillbaka och landade i soffan. Har ägnat senaste timmen som personlig assistent, sminkat och stylat Sara som skulle ut. Nu blir det soffan och tvn resten av kvällen och sen ska jag sovasovasova så att jag orkar köra mördarpass på gymet imorn.

Pussel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0