Från en annan tid

Idag har allting varit lika dåligt som igår och jag har gått omkring i dimma hela dagen. Nu börjar det äntligen kännas bättre igen! Mötte upp Sara, hennes mamma och två småsyskon på hemvägen och fick lite kaffe. Sedan satte vi oss på balkongen och planerade eftermiddagens träning ned småtjejerna. Det gick riktigt bra och var faktiskt kul! Fick skjuts hem av Sebban och nu har jag fått i mig lite riktigt mat bestående av rester från gårdagens lunch. Sara är nere och tvättar och jag förgör det sista av min ilska genom att diska tre dagars disk för hand.

Nu blir det snart lite läsa insvept i mysfilten på balkongen. Med lite kvällssol. Och juste. Jag har fått lite mera jobb också. Äntligen lite bra nyheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0