Give me reasons but don't give me choice

Ännu en natt med alldeles för lite sömn. Snoozade i 45 minuter innan jag fattade att väckarklockan ringde. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag vänt på dygnet, men det kan jag ju omöjligt ha gjort, för det enda jag har gjort är att somna alldeles för sent och stiga upp alldeles för tidigt för att jobba. Räknade på det. Har sovit 20 timmar på fem nätter. Alldeles för lite. Hälften av vad jag brukar. Kanske inte så konstigt att allt känns så suddigt, luddigt och disigt. Sova kan jag ju alltid göra någon annan gång. När jag inte har jobb, skolarbeten, böcker eller hektiska tankar som distraktion.

Denna eviga distraktion, kommer jag någonsin bli av med den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0