tick-tock this is a clock

Då var det bara fem dagar kvar. Börjar få resefeber, eller vad det nu kallas. På något sätt är det ju ändå en resa. Den senaste veckan har varit fullspäckad med träning, konfirmationsfirande, försenade födelsedagspresenter, träffa vänner, säga hejdå, middagar, luncher och inte minst jobb. Nu har jag fem dagar kvar. Fem, ynka dagar. Fem dagar med after work med världens bästa kollegor, med fika, sushi, kräftskiva, förhoppningsvis en avskedsfika, en avskedsmiddag och ännu mera packning. Vet inte hur har ska hinna med allt jag vill göra och dum som jag är har jag som alltid tänkt att jag har tid på mig, så allt är uppskjutet till sista veckan.

Det var det där med tiden, alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0