Long Island

Då flyttar man snart hem till pappa igen då. Har en relativt delad känsla om det där. Blir skönt att komma hem till mitt fina rum igen men å andra sidan vet jag inte hur jag ska kunna bo hemma med folk igen när det bara varit vi två i flera månader. Samtidigt är vi inte särskilt många hemma hos pappa heller längre, och jag bor dessutom själv varannan vecka ändå. Och jag kan spara mycket mycket mer pengar. Gjorde en budget igår och ska se om jag håller den något sånär eller om den är helt åt skogen fel.

Tänker hela tiden att jag ska hitta tillbaka till mina bra vanor när jag flyttar hem. Så som jag levde i somras. Frågan är ju bara varför jag skulle lyckas med det bara för att jag bor hemma när jag inte klarar av det här. Men man ska aldrig säga aldrig och vill jag bara tillräckligt mycket så vet jag vad jag klarar av.

Mars månad. Då har det gått två hela månader av det nya året. Hur fort gick inte det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0