don't you let her go

Har hittat en ny sång som går på repeat dygnet om i princip. Den rensar ut alla "Ekorr'n satt i granen" och "Små grodorna" som annars sitter fast som berget inne i huvet och snurrar. Jag har gjort färdigt min ansökan till högskolan i höst och jag antar att jag är nöjd. Just nu längtar jag bara till den 15 april då ansökningen stänger för då kan jag inte längre ändra mig. Den här perioden när jag fortfarande kan ångra mig och besluta mig för något annat är den jobbigaste, när jag väl tagit mitt beslut och det inte längre går att ändra känns allt mycket bättre. Då är jag nöjd med det och jag vet vad jag har framför mig.
 
Har suttit och filat på min budget för det närmsta månaderna, funderat över olika placeringar för mina sparpengar och sådant där vuxengöra som Nico kallar "ett helt annat språk eftersom hon inte fattar nånting". Jag är ganska säker på var jag ska lägga alla pengar nu. Hoppas bara att min budget stämmer för annars får jag antagligen vrida och vända på varendaste krona till hösten. Och jag hoppas verkligen att jag får jobba i sommar. För annars blir det lite tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0