imorgon är en annan dag

Jag har så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu och jag är genomlycklig ena sekunden för att i nästa stund i princip ligga på golvet i ångestattacker. Kan inte riktigt formulera mina ord eller ens uppfatta någon mening i mina snurriga tankar så jag tänkte låta bli det istället för att skriva ett sånt där flummigt inlägg som jag ändå inte kommer att förstå om några veckor.. Fokuserar på lite onödiga frågor istället för att ha något att göra. Och för att få en anledning till att skriva lite, förstås.
 
När vaknade du imorse?
Första gången vaknade jag 05.30... Gick upp, åt ipren och störtdök tillbaka i sängen. Sov vidare till halv nio.
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Samma som varje dag skulle jag tro, det brukar handla om att det känns som att jag precis somnat och låta ungefär såhär: "Åhnej, jag orkar inte. Vill sova en timme till!"
 
Har du ringt någon idag, vem och vad sa ni?
Jag ringde till mamsen för att fråga lite grejer om sparkonton men hon svarade inte...
 
Vilket humör är du på?

Trött, trött, trött men ändå lycklig på något vis.
 
Har du ont någonstans?
Har haft enorm träningsvärk i rumpan sen träningen i söndags! Och har ont i rygg och axlar, måste öva lite på hållningen. Och slappna av lite med spikmattan..
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Är för en gång skull inte sugen på något att äta alls. Men på blåbärsté!
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Suck.. det vill jag inte ens nämna..
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Idag var jag nog inne på facebook först av allt för att se om träningsmatchen var inställd - vilket den tack och lov var på grund av snöovädret.
 
Vad ska du göra ikväll?
Det är kväll nu.. och jag har suttit framför datorn med högskoleansökningar, kollat på min budget och diskuterat olika sparmöjligheter med pappa. Nu ska jag dricka té, se på film en stund och sedan sova.
 
Vilken är den första låten du sätter på idag?

Lyssnar inte så mycket på musik längre faktiskt.. Har bara sextio låtar på telefonen och de är rätt sönderspelade vid det här laget..
 
Vad tycker du om din blogg?
Oj, vad finns det att tycka egentligen? Jag tycker nog mest att det är roligt att jag kan gå tillbaka och läsa sådant som jag själv har skrivit. Har inte så mycket sådant sparat annars. Sådant som är spontant och ärligt.
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Hm.. tisdagkväll.. Antagligen ungefär detsamma som ikväll. På tisdagar jobbar jag sent och har ingen särskild aktivitet planerad så det brukar bli en lugn hemmakväll.
 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

 Nu har ju den här dagen redan passerat så.. Imorgon kanske? För att jag är tålmodig, det brukar jag få höra rätt ofta.
 
När fotade något senast, och vad?

Jag tog ett foto på snöovädret idag, sådär kring lunchtid ungefär.

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Ja.. på samma gamla ovana som alltid. Tyvärr.
 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Jag sitter med fötterna på bordet så sparkar väl antagligen ut vinglasen som står där om jag sträcker mig mer.
 
Vad har du på dig idag?
Just nu sitter jag i randiga pyjamasbyxor och en stickad, svart tröja. På jobbet hade jag rosa strumpor, svarta harembyxor och en långärmad, grön tröja.

Det var den listan, det. Tänk vad mycket saker man kan fylla sin fritid med, när man har någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0