Home is where heart is

Idag har varit en lite halvtaskig dag. Jag har inte varit på topp så att säga.. Sen att plugga på det var inte det lättaste. Jag har ingen riktig studievana än och jag har inte förstått vad uppgiften tills imorn går ut på. Ovanpå det så var det helt okej jobbigt att läsa om barn och barnpsykologi, för då kom jag att tänka på jobbet och alla jag saknar. Och så började jag tänka på Stockholm. Och då började jag förstås längta hem. Då kom jag på att jag inte ens har något hem att längta till i Stockholm och då blev jag lite ledsen.

Så jag är lite ledsen nu. Men det sägs ju att 'home is where heart is' så då är det väl mitt hjärta jag saknar då. Eller något annat snurrigt, virrigt, luddigt, dimmigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0