till en värld, till ett land, till en stad, till ett liv

Igår gjorde vi den briljanta upptäckten att Tequila av någon anledning har väldigt dåligt inflytande på oss vanliga dödliga. Och jag som inte ens tycker om Tequila. Tycker nog ännu sämre om hen idag.. Hur som helst var tanken att jag skulle ta tag i lite pluggande, för det har inte blivit särskilt mycket av den varan hittills. Det går inte alltför fort framåt för det hela började med att skrivaren inte ville fungera. Men efter att jag öppnat och stängt alla luckor jag kunde hitta och vickat på allt som satt löst så startade den igen men den skriver ut ungefär en sida i minuten så det kommer nog ta sin lilla tid det här..

Teknik-talang kallas det nog. Dags att återgå till pluggandet, nu är mina papper äntligen utskrivna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0