Varför är alltid tisdagar så tråkiga?

Då var det dags för det där eviga plugget igen då.. Det börjar nästan kännas lite tjatigt att skriva det men jag kommer aldrig igång så de känns som att jag alltid har de hängande över mig. Som alltid har jag inte riktigt förstått uppgiften och den ska vara klar på fredag, men först imorgon hade de tänkt att förklara hur upplägget ska se ut.. Ibland undrar jag verkligen om det stämmer att ju mer man lär sig och ju mer man studerar desto dummare blir man, för ibland känns de här sakerna så otroligt ologiskt uttänkta.

Hur som helst finns det en miljon saker jag hellre vill eller borde göra. Till exempel är det sol och jag har så svår att sitta stilla inomhus då.. Snart är det höst och då kan jag börja dricka te igen, läsa böcker under täcket i sängen, gömma mig i tjocka halsdukar, sockor och stickade tröjor. Snartså snartså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0