When nothing goes right, go left

Har haft en riktigt dålig dag idag. Imorse var mjölken slut så jag kunde inte dricka mitt kaffe. I skolan lyssnade vi till att börja med på en föreläsning, med en extremt positiv och engagerad föreläsare. Det var dagen positiva det.

Därefter var det dags för seminarium där vi skulle diskutera och sammanfatta en bok på 170 sidor, vilket vi fick veta igår. Och jag hade inte boken i fråga så det gick väl sisådär. Sen har vi en speciell seminarieledare också. Ung, energisk, strukturerad men lite, ja. Ingen idé att diskutera detaljer. Hon är säkert väldigt bra när man väl har vant sig.

Seminariet drog ut på tiden och jag kom ut arg som ett bi och allmänt irriterad. Antagligen överdrivet irriterad. Fick prata av mig lite i alla fall.

Sitter i Nordstan och hoppas att dagen åtminstone ska få ett trevligt avslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0