Mörker utomhus och mörker inuti

Är för tillfället allmänt bitter på livet och orkar ingenting. Läser 175%, har börjat jobba igen, har lägenheten full med flyttkartonger och önskar att någon bara kunde knäppa med fingrarna för att lösa allt. Eller att Mary Poppins kunde komma hit och sjunga lite sånger så att allt tråkigt blev roligt istället.
 
Men tänk så mycket klokare jag kommer vara sen. Och så mycket livserfarenhet jag kommer att ha. När man får städa och sortera saker från olika lådor till nya lådor både på jobbet och hemma så kan man ju inte bli annat än en super-duper-mega-strukturerare.
 
Jag har ett vagt minne av att jag sa att jag skulle ta det lugnt i höst.Har ett vagt minne av att jag sagt detta typ varje termin de senaste åren. Än har jag inte lyckats. Men någon gång i framtiden så gör jag säkert det. Nu blir det spikmatta och te, det kanske kan göra att jag går från att bete mig som en bitter pensionär till en alldeles vanlig 23åring igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0